Anders slaskar, julen braskar!

På SMHI-sajten menar de att detta inte stämmer, men det har varit så ganska många gånger förr. Alltså, där jag varit och det regnat eller varit varmt på Anders-dagen, har det sedan varit rätt kallt och ibland till och med snöat på julen. Jag hoppas hoppas hoppas att detta stämmer.

Vi är mitt i omdömesskrivning nu. Jag har klarat av en klass av sex, men eftersom jag inte riktigt vet om det funkar att skriva de andra fem klasserna tar jag det lite chill ikväll. För visst är det supersmart av våra chefer att hålla på och trixa och byta ALLA system samtidigt. Inte alls stressande. Jag är en sån människa som känner kroppslig smärta när andra människor skadar sig riktigt eller pratar om att de skadat sig, och nu har jag upptäckt att jag liksom tar över känslor - t.ex. stress - på samma sätt. Heja mig.

För övrigt har herr C köpt en 3D-tv. Den är stor, mystisk och rätt onödig. Men han är väldigt glad, så jag är rätt nöjd jag med. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0