Sista veckan

Den vecka som kommer, med Stockholmsresa, balkollande, avslutning och två dagars utvärdering skulle alltså bli min sista vecka på Skolan. Men. Men så hände det. Jag får vara kvar på skolan en liten tid till! I alla fall en termin, antagligen två eftersom det är så det ofta funkar. Det är inte heltid, och det kanske inte är optimalt i dagsläget, men det får ordna sig på något sätt. Jag är bara så himla glad att vara kvar på stället som blivit som ett andra hem, bland lärare och elever som jag känner och tycker om en hel massa.

Just nu skulle jag dock behöva uppåttjack, trots lyckokänslorna över att ha fått typ behålla jobbet, för idag är en neråtdag. Det kan bero på värmen, på åskan och luftfuktigheten, men det kan även vara den där lördagsångesten som jag ibland har...

Jag vill ha nya kläder. Förhoppningsvis åker jag och fröken MB till England en sväng i sommar, då kan jag ju Primarkhandla lite igen. Tills dess ska jag försöka komma igång med joggandet, och mellan varven svalka mig med glass.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Igen, jättegrattis!!

2011-06-20 @ 22:39:06
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0