Back for good

Äntligen fredag, på riktigt alltså. Det har varit en jobbig, rolig, tuff, spännande, intressant och irriterad vecka. Precis som vanligt, jag älskar faktiskt mitt jobb. Skolan är inte den bästa, den är gammal&sliten, underbemannad - ibland hinner vi inte alls med eleverna, men jag älskar den av hela mitt hjärta ändå, så är det bara.
Eleverna var lite segstartadesådär efter tjockjulen, men sen kom de igång mer än mig, och det är väl...bra? Jag uppskattar att alla är ganska drivna och gärna jobbar hela tiden. (Nåväl, de som är någorlunda motiverade, resten sitter ju mest men så är det väl, antar jag.)
Julen var, såklart, så himla underbart fantatsisk, men det är ändå skönt att vara tillbaka. Back for good, som faktiskt är världens bästa låt, i alla fall topp 10.



Jag gillar nyare låtar oxå, men ibland behöver man en släng av the 90s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0