Alltså, tjejer

Jag undrar om de där finfina flickorna där ute känner att jag alltid bär dem med mig? Att jag har dem på en speciell plats i hjärtat, att jag alltid har dem i tankarna, "undrar hur hon den där finingen har det?". Känner ni det? Känner ni det i era hjärtan?

Till
KH, hon jag delade min första riktiga vuxentid med, hon och EO.
SA, hon jag pluggade mina ALLRA första termin med, hon jag hör på radion ibland.
MDL, hon den där virvelvinden som var så mycket äldre än jag, fast ändå inte.
AN, hon jag pluggade mina första RIKTIGA termin med.
JL vet det säkert, för hon är min groda.

Alla ni älskade brudar, känner ni det på er?

Kommentarer
Postat av: Micela

Älskade du.

Jag tänker definitivt så.

Och jag tror om vi skulle ses imorgon, skulle allt vara precis som vanligt. :)



underbart.

love (hoppas nu att jag var MDL)

2011-01-29 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0