Oh to be a teenager at the end of the 90's again

Jag är ensam hemma, helt ofrivilligt, och man är ensam hemma händer alltid en massa crazy oväntade saker (för vidare information, se Malculy Culkin-hiten Home Alone). Jag rotade runt idatorn och fastnade i en berättelse jag skrev någon gång 1999, sådär i början av högstadiet (?). Den är inte bra, men jag kommer så väl ihåg den, alla 36 sidor blaj, och här och där finns guldkorn! Min berättelse från 1999 innehåller en hel del tidsmarkörer som jag bara älskar. Jag hittade en gammal favoritlåt jag inte hört på år och dar, och en hel del andra gamla love-låtar som jag inte kunde leva utan, då den där tiden i slutet av 1990-talet då jag var tonåring. Det blev såklart en vandring på yotube, plus en spellista, som ett minne över den där berättelsen som alltid kommer finnas i mitt hjärta.

(Här skulle en favoritvideo visas, men det fick ske via länk istället, lite mer 1999 faktiskt. http://www.youtube.com/watch?v=lYfkl-HXfuU )

If you had my love 1999 - what would you do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0