Hmmmmmmmhej!

För sisådär en fyra-fem år sedan (back in the Örebrodays) hade jag och fröken Norrland en hel mängd interskämt, och vips! (efter en vecka i England) har vi en hel drös nya.

Nu är jag redo att börja jobba igen. Peace&Love, Ullared, tillbaka i joggingen, Sylt och den där fyramilastranden, sol på altanen, fina kvällar med min herr C plus fina kvällar med vänner på altanen, och så nu England i en vecka har gjort mig redo att åka tillbaka till den där skolan lite i utkanten av Borlänge och börja jobba (=ha kul) igen. Det trodde jag inte i slutet av juni, men nu är det så. TACK! underbara svenska sommar, underbara tyska sommar, underbara engelska sommar, och alla ni som var där. Mitt första vuxna sommarlov.
Shit, det här kommer jag minnas hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0