Bilda nya ord av: FREDAGSMYS

There you go, dagens starblock! Det och några "tell your friend what you are doing this weekend" och mina lektionsquadriceps (googla gärna, quadriceps alltså) var klara.

Och vad var fredagsmys utan Disneydags då back inte the days?



The one and only Disneydagssignatur! (ca 1991)


Åieäääh, flygplan! Bästa introt ever?



Men ja, jag var lite kär i Piff när jag var liten...

Jag gillade Ducktales massor också, men min låt på den (den jag har i huvudet) stämmer inte alls överens med den som finns på youtube. (That sucks.)

Och måste jag tillägga att jag gillar mina elevgrupper en hel massa? Trots att det är en majoritet av killar jag har i år. Och trots att jag undervisar i det egentligen icke-existerande ämnet Förstärkt. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0