Royal Wedding Day

Allt har tagit semester i sanna Bröllopsyraanda. Engelsmännen har fått lite semester, även kännt som Bank Holiday, idag, för att kolla på Bröllopet. Jag har tvn på, såklart, och dagen till ära en blå kjol med cyklar på. Dessutom har jag en kopia av ringen, The Ring. Den är blå och guldig och helt fantastisk. Jag firar helt enkelt idag! I sommar ska vi planera, det blir många fina kvällar på altanen med lite rosé och ältande hit och dit om hur det ska se ut, vårt bröllop. Jag ska fixa ett konto med, det är hög tid att börja spara pengar.

LIVE UPDATE! Nu kommer brudgummen, den fantastiske Prince William! How exiting! Hans knasbrorsa Harry är såklart med i bilen också, någon av den har en knalligt röd unifrom på sig, hoppas att det inte är Harry...

I övrigt har vi varit i England och snurrat några dagar, och eftersom vi hängde mest med Andy hela tiden fick vi en överdos av engelska. Vi började till och med prata engelska med varandra i enrum, så lätt miljöskadade kan vi nog kalla det... Det var i alla fall fantastiskt, en av de bästa Englandsvistelserna någonsin. Vi var mest ute på landet och snurrade, och jag tror att både jag och herr C är mycket sugna på att flytta till den engelska landsbygden i söder en dag.

Men tills dess, Happy Royal Wedding! 

Kommentarer
Postat av: toffs

åh vad spännande med bröllopsplanering!!!

2011-05-01 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0