7000 kr mat

Jag, i mitt obloggiga tillstånd, insåg att jag fått en utmaning av fina Cia, en matutmaning. Det passar faktiskt jättebra, med tanke på att jag är supersämst på att äta nuförtiden...
I alla fall! Här är den däringa utmaningen:

MATUTMANINGEN
Vilka tre maträtter lagar du oftast?
1. Mackor
2. Popcorn
3. Pasta och pesto.

Eller ja, seriöst då.
1. Spaghetti och köttfärssås
2.Kött och potatis och rotfrukter (rotgrönsaker?) i ugn´
3. Mat som går fort men helst inte kommer direkt från en liten låda som kommer från frysen på ICA. Typ rostat bröd alltså.

Jag äter helst inte egengjort mat i skolan eftersom man då blir fast i lärarrummet en aning för länge, ofta med personer man kanske inte har så mycket att säga egentligen. Heja.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Nej, jag vet att du har mycket att göra, var lugn! =)

2010-10-23 @ 16:14:26
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0