Vuxen?

Igår insåg jag att jag är ännu ett steg närmare Absolut Vuxen.
Jag grävde land, planterade om blommor, planterade buskar och älskade det.
Sedan föröskte jag köpa lösgodis, misslyckades eftersom jag egentligen inte hittade något jag gillade, och tyckte inte om det.
Wtf? Det där med godis är ju helt sjukt, för typ...två?...år sedan trodde jag inte att det var möjligt att INTE ÄLSKA lösgodis. Men tydligen är det möjligt. Antingen är jag sugen på choklad eller den där salta Malaco Truly-smaken, annars vill jag inte ha godis alls, hellre...vetebröd, typ. (Eller popcorn, men till och med detta har stillat sig något.)

Annars har jag en pissig dag, helt enkelt. Igår var en toppenbäst dag, idag är en kanonsämst dag. Jag är less på allt, speciellt på uppsatsen, men det är klart, snart är det över. (Salut manöver, snart är skiten över?!)
Nåja, snart är den här dagen slut, lite kaffe, lite uppsats, lite promenad, lite cykel-in-till-friskis-för-träning och sedan får jag sova och glömma att denna dagen någonsin funnits. (Denna dagen ett liv, I HOPE NOT!)

Men kära hjärtanes vilket knasigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0