Things to simply long for

Jag längtar till:

Fredag eftermiddag då uppsasten är insickad för FÖRHOPPNINGSVIS sista gången.
Ventileringsseminariet är över, om jag överlevt alltså.
Avslutningscermonin är avklarad och jag står med examensbeviset i handen.
Jag fått jobb. Helst ett vettigt nånstans i närheten (som till exempel Sandviken, Gävle eller Ludvika).
En av semesterveckorna jag faktiskt får.
Höstlov, om jag har jobb det vill säga.
England, när det nu blir. Helst en stad i East eller West Midland eller uppåt.
Chrille kommer hem så vi kan planera in nästa mattajm. (Han kommer om cirka 8 minuter.)

Kommentarer
Postat av: toffs

antar att du har sett alla tjänster till Polhemsskolan...=)

2010-05-27 @ 23:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0