Thank God it's finally over!

I helgen är det antagligen sista helgen jag säger till herr C "jag måste bara plugga lite också". (Sen måste jag bergis jobba lite också på helgerna, men det är en annan sak.)
Snart har jag min sista handledarträff för den här kursen, för den här terminen, för den här studietiden. Helt sjukt. Jag vet inte hur många handledarträffar jag varit på genom åren, en hel drös är det i alla fall (från Litteraturvetenskap B på min andra termin till min allra sista, varje kurs har bidragit till fina, skumma, roliga handledarträffar). Man tycker att jag borde vara van nu, van och härdard och därmed onervös. Men nej då, jag sitter här och kallsvettas för att jag vill så gärna att han ska ha något bra att säga så jag aldrig mer behöver gå på en handledarträff.

Om det går bra om en halvtimme ska jag lista mina bästa handledarträffar genom dessa fem fina fantastiska pluggår. Annars går jag och drar något gammalt över mig.
Höjt!

Kommentarer
Postat av: Toffs

Klart det gick/går bra!! Jag vet minst en handledarträff som kan gå under "skummaste"...=D



ses nån dag?

2010-05-21 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0