Städdrömmar

Precis innan jag vaknade (för typ två timmar sen tjoho!) drömde jag att jag hjälpte en kvinna att städa hennes hus. Alltså hardcorestäda! Hon hade det helt hemskt skitigt och rörigt och jag fixade upp det hela. Det var något med en syster också, typ att hon skulle ta huset om inte den här kvinnan tog tag i det och städade, och jag räddade kvinnan och hennes hus! Tjoho vilken bra dröm!
(Jag älskar att ha det städat, och gillar att städa ganska mycket också.)

För övrigt rycker det i resetarmen. Helst vill jag åka nånstans där det inte finns snö. Det behöver inte vara sola-och-bada-varmt, men lite vårigt med en sådär 16-17 grader och halvsol. Kan någon fixa?


Utsikt från och över Kinesiska muren, ett av favoritställena i hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0