panorama över mina tankar

Inga konstigt fina drömmar inatt, tyvärr. Bara vanliga tråksömn.

Delkurs ett är snart snart avklarad. Om ungefär fyraochenhalv timme ska slutuppgiften definitvt vara inne, men jag siktar på att skicka in den om en halvtimme eller så. Fint det.
Fröken T undrade vad man gör av två lediga vardagar, jag hittade på många fina förslag, själv måste jag dock förbereda uppsatskursen lite. (Dessutom måste jag visst skriva en jobbansökan också, ännu en friskola söker personal, och jag tänker då söka det som finns även om det inte är drömjobb.)

Om en vecka sitter vi nånstans i Edinburgh och äter frukost nu (de är ju en timme efter så det låter rimligt). Jag ska nog ladda genom att titta på gamla kort, som tyvärr inte finns på datorn eftersom tiden i Skottland var tiden innan jag ägde en...vahettere...riktig (?) kamera. (Heter det digitalkamera? Det låter ju helt muppigt men men.) Det var i alla fall när jag bara hade en sån kamera som bar tar kort man måste framkalla, inte såna man överför.

Gud vilket konstigt inlägg det blev, som vanligt. Vart tog alla roliga tankar vägen?


Panorama över Edinburgh (HÄRIFRÅN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0