himmel över berlin

Himlen är helt grå och tung, ungefär som jag själv litegrann.
Det är fredag, och det är ju trevligt, men jag känner att jag mest går omkring och väntar. Väntar på flytten, väntar på att återse kära fina Edinburgh, väntar på den riktiga våren då jag kan ha skönaste tvåpundsskorna från Primark utan att frysa ihjäl. Jag längtar efter converseväder, kavajväder och tshirtväder. Jag ville inte ha det hetsvarmt, bara lagom.
Bara vi kommer ifrån det här grå töcknet som är nu, det är faktiskt så man blir deprimerad.

Vad händer idag då?
Mycket borde hända, fråga är väl bara om jag orkar eller om gråheten helt tar över.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Det kommer bli bättre. Om inte annat så tror jag vädret i Edinburgh är bättre än här...för det kan väl inte vara tråkigare väder nu? Snö när den gamla snön nästan töat bort helt...

2010-03-29 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0