Hair!

Jag bloggar dåligt. Jag tänker dåligt.
Månne det ha något samband?

Jag sitter med början av uppsatsen, och det känns tugnt, mycket tungt, naturligtvis. Jag vill vara igång redan nu, igång med att skriva och formulera och sluttänka. Men nej, först måste man börjantänka och hitta på bra grejer som redan sagts. Jobbigt.

Men imorgon åker vi till Edinburgh! Det blir finare än fint. Fast innan det ska vi till banken och fixa det sista och (förhoppningsvis) få en nyckel, dessutom ska jag klippa mig innan vi tar bilen neråt mot Ryanairs förlovade land (Skavsta alltså). Jag hatar att klippa mig.

1. Frisörer gör ALDRIG som man vill! Om det inte är kinesiska frisöser i Beijing då, de är schyssta.
2. Frisörer ska alltid kallprata, och jag hatar att kallprata med frisörer.
3. Det är snuskigt dyrt att klippa sig hos en frisör. Mycket billigare att göra det hemma...

Trots det ska jag alltså klippa mig imorn. Färgningen klarar jag så fint på egen hand! Nåja, nästan...

 
Före och efter färgning, ofantligt stor skillnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0