Dramaöverdos

Jag är något slags sjuk och har därför parkerat i soffan med The Hills-maraton, täcke, dator med kvalitesredovsining och rastlös hund vid min sida. Mycket trevligt sätt att tillbringa sportlovet på (obs! ironi) Jag älskar The Hills, trots att LC försvunnit lite mystiskt, men det blir verkligen liiiite mycket efter typ tio avsnitt... Jag skulle behöva träffa verkligheten snart, men sjutton vet om jag orkar.
Det enda roliga på min himmel är att mina bokreaböcker har landat på ICA. Fint. De är inte många, men förhoppningsvis fina. Jag har höga förhoppningar på Rhett Butlers berättelse, Scarlett-fan som jag är. (De andra böckerna som väntar är SOS från mänskligheten, Mitt liv som pingvin och Två husvagnar.)

Nu ska jag återgå till rapporten och sjukdomseländet. Heja mig!


Jag skrev det här igår (tisdag) men vet inte om det publicerades. Strunt samma egentligen, men jag vill i alla fall ha ut det nånstans.

Kommentarer
Postat av: lipsillen från Irland

SOS från mänskligheten är skitbra!

2010-03-05 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0