Det går inte så bra nu kompis

Jag fattar inte att det ska vara så svårt att värka ur sig en slutuppgift. I rimlighetens namn borde den bara rinna ur mig - vi ska ju i princip bara skriva om vad vi gjort och varför!
Istället äter jag dålig lunch (knäckemackor) och rättvisemärkt choklad (men är less efter typ 50gram, heja!), funderar på att städa och tvätta samt skäller på hunden för att han gömmer ben som han egentligen ska äta (vi tror de är bra för tänderna, de heter något på "Denta" i alla fall). Bra dag helt enkelt.

Och inte har jag någon fin bild att lägga upp heller. Eller ja, jag hitatde en rolig en på hunden när jag föröskte hitta en okej bild på mig och fröken syster Jojo. (Det var stört omöjligt att hitta en sån!)


Chewbacca, med husses gröna byxor i bakgrunden

Nu ska jag nog ta och baka bröd. Tror jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Toffs

tell me about it, jag vet exakt hur det är. Jag som aldrig blir färdig i tid heller... Dentastix? min hund skulle också gärna gömma undan dem om han fick, han tycker de smakar helvete...=)

2010-03-16 @ 16:11:16
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0