Lata dagar?

Jag har semester. I alla fall i några dagar till, sedan blir det tre veckors ångest på Willys, följt av ännu en semestervecka och sedan...trumvirvel....RIKTIGT JOBB! Jag är pepp och funderar redan ut teman inför hösten, fast inte så seriöst bara lite.
Men jag segar inte bara, sover länge (my ass!, herr C ställer ju klockan på tio över sju och snoozar så inte jag kan sova fast jag är ledig) och läser i skuggan av ett parasoll. Nej då, jag jobbar hårt och sliter! Jag slipar vår fula trapp och gör den mer normalt vit. Det ska jag fortsätta med nu, med gammal ljudbok i öronen. Ibland tar jag paus och gör en flummig jucie i herr Cs nya leksak, fint det.


Före och under målningg, typ

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så fint det blir :) Men skönt att du hinner med att ta det lite lugnt också, lite semester måste man ju försöka att ha ;)

2010-07-16 @ 13:08:32
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: Toffs

två tummar upp för fröken H som målar och fejar!!!

2010-07-19 @ 10:07:44
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0