Monday

Jag försöker vara effektiv och läser en massa artiklar + pdfbok (hua vad trist!) om etik och sånt. Det är tydligen viktigt att tänka på etik när man är lärare, inte bara tydlig moral. Jaja, en tenta ska jag nog kunna snickra ihop, jag har redan börjat tänka (inte så långt men ändå).

Dagens:
väntan:
måndag då jag ska träffa handledaren, hjälp!
ta-tag-i: plugget på en gång, innan det blir för mycket, för fort.
göra: läsa, promenera, kanske jympa.
fundering: varför läser jag så mycket modebloggar nu när jag i princip slutat bry mig om deras värld och istället är helt uppsnärjd i min egen?
Toffstanke: hoppas att hennes dag blir lika människoträffarrik som min var för ett år sedan.
saknad: fröken Ingmar Boll, såklart, såhär på årsdagen. Plus Primark. Big time.


Walesiska får, maj 2009

Kommentarer
Postat av: Therese

Sitter också och försöker vara effektiv, känns dock lite småsegt. Har dock lyckats få tag i en "bok-bok" och slipper pdf-boken just för tillfället så egentligen borde jag väl inte klaga.. :)

2010-01-21 @ 11:55:47
Postat av: Toffs

Oh, ja, jag har pratat med många ikväll..mest amerikanare, men även några irländare varav en av dem var riktigt trevlig! (fast de verkar faktiskt vara okej allihopa...) Och fan, jag vet att jag skulle ha shoppat, men det var redan massa mat och sånt att bära på bussen, så det får vänta tills jag åtminstone fått stipendiepengarna..=)

2010-01-21 @ 23:43:08
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0