Hundra år

Det var hundra år sen jag skrev här. Jag skriver mina tankar i anteckningsböcker, slarvigt men ändå tydligt.

VFUn går bra. Det är kul. Jag älskar't!
Jag har ett exjobbsämne, tjoho! Det kom till mig via koordinatorn och tände jag till på ideen mitt i en armhävning på kära Friskis.
Kursen går bra, jag känner mig inte stressad, tackgodegud!
Det är kul att träna, och även om det inte syns så känner jag förändringar i kroppen. Heja!

Imorn ska vi mäta i huset, spännande men väldigt kul. Snart snart har vi vår tomt med staket.

Kommentarer
Postat av: Toffs

vad mysigt att ha ett hus att pyssla med =)



och det är just i de där momenten när man minst anar det, i duschen, under en armhävning, i bilen på väg nån helt annanstans, som man kommer på de mest briljanta idéerna! Härligt!

2010-02-12 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0