Nervositetsattacker och andra stressrelaterade problem

Snart har en vecka på nya jobbet gått, och det har faktiskt varit en av de längsta i mitt liv. Nog för att dagarna går fort på sätt och vis, men de är så späckade med nya intryck, knasig information och miljoners funderingar att jag snart spricker en smula.
Jag vill så mycket, har så många idéer, men nu när jag väl är där, framme vid målet, finns inte orken att pröva på precis ALLT. Istället älskar jag mina rutinerade kollegor med deras tjocka tjocka pärmar och tar tacksamt emot en termins grovplanering.

Det är kul, men inte som jag trodde det skulle vara. Jag är sjukt nervös, precis som jag visste jag skulle vara, men jag är nervös över saker jag inte alls trodde jag skulle fundera så värst mycket över. Allt är faktiskt lite uppochner.

Men nog om det, nu: tillbaka till LPP*-skrivande.

*Lokal pedagogisk planering, för oinsatta.

Kommentarer
Postat av: Toffs

låter ändå som att du har fullt upp!=)

2010-08-25 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0