Snor del 18

Vi är förkylda igen, jag och herr C. Helt sjukt trist. Men det är ju tur att vi blir det samtidigt så vi inte går runt och smittar varandra om och om igen.

Den nya kvällshobbyn är såklart att fixa med huset, vi gick ut halvhårt igår med att tvätta taken i köksdelen och måla klädkammaren (eh...walk in closet?) en första gång. Ikväll ska vi måla (lasera kanske det heter, det är som inte heltäckande färg) taken, tjoho på den! Jag trodde det inte, men hjälp vad kul det är att fixa hus!



Ibland är världen helt sjuk. Till exempel inför val. Jag fattar inte att folk kan tänka sig rösta på partier som inte tycker att vi ska ta hand om varandra, som tycker att människor som Hussien (som fått fötterna avbrutna och tvingast se sin pappa skjutas ihjäl i ett land långt borta) och Muhammedek (som verkligen gillar Sverige även om det är konstigt) och Sadie (som verkar tycka att det är fint att tjejer får göra lite som de vill här) inte borde komma hit utan stanna i krig och svält och tortyr. Jag fattar't inte. Jag skiter nästan i att sätta mig in i alla vallöften den här gången, jag vill bara rösta så långt bort från SD som möjligt. Hellre kommunistvänster än ett gäng pappskallar som tror att islam hotar "den svenska kulturen".

Bäst att fortsätta med uppsatsgrejset innan jag blir upprörd.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Helt riktigt. Hellre vänster än SD. Alla dagar i veckan.



Hojta till till veckan om ni vill ha hjälp med målning eller sånt, jag kommer kanske hem på måndag och greppar gärna en pensel eller hammare och spik och sånt om jag får...=)

2010-04-07 @ 10:43:47
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0