Nu nu nu nu nu nu!

Jag lever i en uppsats- och husfixardimma just nu. Igår satt jag med uppsatsen jätteduktigt under dagen, med ett längre packstopp, och fick faktiskt ihop säkert en och en halv sida eller så, najs! Förhoppningsvis får jag ihop massa bra idag med innan det blir mer husfix ikväll.

Jag har märkt att jag är sjukt otålig. Allt ska gå fort! Jag orkar inte tvätta rent händerna ordentligt från målarfärg för det tar sån tid, jag orkar inte tittat på när färg torkar utan målar gärna två lager på en gång (screw att vänta en två fyra timmar!), och jag orkar inte hålla på med ett projekt i taget, jag fixar med alla grejer samtidigt och på en gång.
Pole pole på mig, men tydligen kommer jag inte ihåg det fast jag har det inristat på armen... 

Henrik Schyffert är inte klok. Jag älskar't! (Han är med i ((på?)) Äntligen Morgon, där för övrigt Adam Alsing fick ett endaste ynka rätt i sin frågesport. Måste jag säga att herr C och jag jublade lite?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0