Ingen inspiration

Jag är så omotiverad så det är inte sant! Vad bra det passar, nu när det är pluggvecka och allt... Helst vill jag bara sova, gosa in mig i Chewbaccas mjuka, och alldeles för långa päls, och bara sova... Men istället måste jag alltså avsluta en uppgift i feminist critcism, läsa om psykoanalytisk teori (?), läsa en flumviktoriansk (på låtsas, mind you!) bok, läsa massa trista irländska texter (fast i den kursen går det visst bra så det är väl bäst att ligga i), plus börja med uppsatsen snaaaart. Som grädde på moset måste jag verkligen ta tag i Chewbaccas ensamhetsträning, något som varken han eller jag gillar. (Självklart stressar jag mig själv genom att googla just det ämnet, det får mig bara att tro att jag gör helt fel. Hua.)

 
Chewbacca (orginalet) och Han Solo (tidernas sexigaste rymdfärjechaffis)

All work and no fun makes
fröken Wallenlöv en väldigt trött människa. Tänk om någon kunde rädda med...lakrits?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0