Torsdagsslut

Det är mycket bebis nu känner jag, i alla fall i bloggvärlden. En storbloggare (två, fast läser bara en) fick för ett tag sen. En gammal bekanting fick för typ två veckor sen, och en väns vän fick visst precis bara för någon dag sedan. Min gamla klasskompis (som även är vännen ovan) ska få om typ 20 dagar eller så. Jag känner mig omringad.
Men jag har ju i alla fall Chewbacca!
Dagens utveckling:
- Han har börjat tappa sina pyttesmå valptänder, wiiho!
- Vi mötte en chihuahua idag, och gissa om Chewbie helt plötsligt såg stor ut! Vi hälsade dock inte, eftersom den lille chihuahuan såg minst sagt liten och lättskrämd ut, jag tror att min store lille C hade slickat ihjäl honom/henne lätt, och eftersom att ägaren till miniatyrhunden inte såg så peppad ut. Skoj var det i alla fall att se en hund mindre än Chewbacca!


Chewbacca på nya äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0