Sheldonvänner

Idag älskar jag mina vänner, trots (tack vare?) att de inte är som Sheldon.
En hjälper mig i mina tvivel och funderingar om skolan, livet och jycken, hon är helt enkelt min klippa.
En får mig att skratta trots att bor så himla långt borta, han är min själkompis.
Två får upp min självkänsla enormt, jag vet inte riktigt hur, men de är lätt mina kramkompisar.

Det är några av de jag älskar idag, men oftast älskar jag ju alla mina vänner såklaaaart! En kom precis hem från BB förresten, med en egen finfin liten Kämpe!

Och för övrigt går det numera framåt med uppsatsen. Tackgodegud för den!
Och för övrigt har jag världens bästa man som klickade hem The Big bang Theory-sänsongerna typ nyss, visserkligen bara på låns, men ändå... (Tänk er ett litet lurigt leedende här så fattar ni grejen bättre.)

Kommentarer
Postat av: Toffs

Vad söt du är vännen! klart jag hjälper, så mycket jag kan!

2009-10-30 @ 19:01:11
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0