Jag har det i huvudet

Det sista jag tänkte på innan jag somnade igår var uppsaten.
Det första jag tänkte på när jag vaknade var - tadaaa - uppsatsen. Såklart.
Nu har jag dragit mig i snart en timme för att ens öppna dokumentet, det känns lite föt tungt, lite för laddat, på något sätt.
Ändå har jag ju formuleringhar som ligger i hjärnan och väntar på att få komma ut. Hur svårt kan det vara att få ner det?

Nej, som kusin CC sa; nu längtar jag till julafton.


Jag är mer Pennysmart än Sheldon&Leonardsmart

Kommentarer
Postat av: Therese

C-uppsatsen kan till och från kännas riktigt seg. Mitt tips är att ha flera dokument med uppsatsinnehåll igång, då kan man växla mellan dem och flumma ner tankar på flera ställen. Många gånger är det lättare att komma igång med skrivandet när det inte sker i det "riktiga" uppsatsdokumentet. Man kan ju alltid klippa och klistra mellan dem senare. Hoppas att det vänder för dig snart!



Kul förresten med alla "Big Bang"-klipp!

2009-10-28 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0