Depp

Det är lite deppigt just nu, det är det faktiskt.
Det känns som att C-uppsatsen bara är en röra som aldrig går att fixa, som inte alls kommer bli C-nivå och som jag aldrig kommer bli klar med.
Jag längtar till jul, men ändå inte eftersom tiden dit fram är fylld av ensamplugg med uppsatsen.
Jag längtar till London så att det värker, men tänker självklart på att jag kommer missa pluggtid då.
Mina svarta jeans som varit rätt stora ett tag nu är plötsligt tighta igen. Visserligen nytvättade, men ändå. Om jag hade disciplinen och orken skulle jag göra något åt det, men allt sådant saknas just nu. Följer C&J's dietande lite på håll och tycker att de är duktiga, men hur orkar de? (De jobbar i och för sig, och sitter inte och deppar framför uppsats hela dagarna.)

Nu ska jag återgå till läsandet. Heja mig.


Sheldon i toppform i The Big Bang Theory (Leonard Nimoy är tydligen med i Star Trek)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0