Chewbie

Chewbacca växer så det knakar, och det är spännande att se hur han egentligen kommer se ut. Eftersom att han är en blandras så vet vi ju inte exakt hur han kommer se ut (det vet man såklart inte annars heller), därför roar jag mig ofta med att googla hundarna han har i sig. Och tja, nog märks det på insidan att han är toypudel, men annars tycker jag mest han ser ut som en svart bichon frise.

 Chewbacca helgen som gick
  
Bichon frise, shi tzu och toypudel

Nog är han lik bichonen, fast svart, men alla säger att han är så himla pudlig så vi litar väl på det. Ärligt talat vill vi att han ska vara mycket pudel i sättet, dels eftersom de anses så smarta (och vi tycker faktiskt han visar teckan på det!) och dels eftersom blandningen bichon-shi tzu tydligen är väldigt svår att få helt rumsren...

Nog om detta, han är i alla fall en egen kategori nu, lille Chewbie.

Kommentarer
Postat av: Toffs

jag hade dig på msn så jag grubblade irl (nåja) med dig...=)



han är fin, lille Chewie! jag tycker faktiskt mest att han har drag av shi tzu i ansiktet...=)

2009-10-03 @ 06:20:22
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0