Världens tröttaste

Chewbacca kan vara världens tröttaste hund. Jag tycker mest han sover och sover och sover... Men jag antar att han är som en tonåring, de sover väl oxå bara har jag hört?
Om/när jag får barn lovar jag att inte glömma Chewbie, han måste få exakt så mycket plats som han behöver, lika mycket som barnet får det. Det säger jag just nu för att jag ska försöka komma ihåg det om/när den dagen kommer. Kanske ska tatuera in hans namn istället?
På tal om det, vi kom inte ens in i studion idag, vi fattade liksom inte om det var öppet... (Det var ingen alls där, och det stod på dörren att det kunde vara stängt, mycket flummigt.) Jag kollade i alla fall in hemsidan och det ser ju bra ut, till Borlänge orkar jag verkligen inte åka... (blink blink!)

Gud vad random det blev nu, men det gör ingeting, Lipton!

Och varför, jag som är så bra på att googla, kan jag inte hitta bilden jag vill ha??

Kommentarer
Postat av: toffs

jag kommer tatuera in caesars fotavtryck påvänster ankel...han ska alltid gå vid min sida! =)

2009-11-13 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0