TGIF (för första gången!)

I helgen har vi inte mycket för oss, kanske en middag här&där, men inget stort eller jobbigt, bara mys. Jag tänker att det hade varit mysigt att ha mamma&pappa närmare, bara för att kunna eftermiddagsfika och gå på ÖB eller så imorgon, men så är det ju inte. De bor långt bort och jag får mysa ändå.
Jag kanske skulle kunna lämna Sverige för England (eller annat valfritt land) permanent, om det inte vore för familje, jag är alldeles för fäst vid hela tjocka släkten för att flytta ifrån dem. Dalarna är tillräckligt långt bort, jag skulle aboslut inte vilja bo en flygresa bort från dem.

På tal om familjeträd... Jag lyssnar på Harry Potter igen, precis som förra november, och då flummer jag alltid runt på Internet. Just nyss hittade jag Rowling's påhittade släktträd, mys!



Tydligen gifter sig Luna med en Rolf, men vem gifter sig Neville med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0