Tänkarmössan



Idag är tänkarmössan på, annars går det bara inte. Uppsatspilladet är sjukt tråkigt, och oftast läser jag mycket mer än jag behöver, bara för att. Men om man (jag) tar en varm dusch, smörjer in sig (mig) med reaglitterbodybutter från Primark och tar på sig (mig) en glittrig tröja plus en ännu glittrigare mössa kanske det går. Jag har i alla fall gjort ett försök.

För övrigt är min mobil trasig igen. Den röda, som jag köpte...i oktober för två år sedan. Jag är sur och använder återigen herr Cs gamla vita, utan några som helst av mina gamla favoprtinummer, eftersom de hålls fågna i min fina gamla röding. Suck. Där fick jag för att jag ville byta ut min telefon innan den ens gått sönder...


Kommentarer
Postat av: Toffs

Grymt snygg mössa! ska vi leka nån dag när du är ledig?

2009-11-24 @ 11:37:48
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Toffs

vi skulle ju kunna träffs nån dag till veckan, och höras på messenger innan...jag har liksom inte orkat vara social alls på tre dagar, så nu börjar det bli läge...=)så imorrn lär jag kanske kolla msn..?hehe

2009-11-24 @ 17:06:57
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0