Dagarnas tal är oändliga...

...men dagen idag är alltid den närmaste.
Något sådant sa Omar på mitt gamla Ture Sventon-kassetband, och det är ju tyvärr sant.
Nu har jag skjutit upp uppsatspiffandet väldigt länge. Det började med Kalle Blomkvist-film imorse, sedan blev det en repa på stan, mest som träning för Chewbacca, sedan en extratur till ÖB för inhandling av Chewbaccamuta (levergodis), väl hemma mat och disk och lite The Big Bang Theory. Men nu måste jag nog tyvärr öppna upp dokumentet, läsa lite i det och helst skriva en sida eller kanske två.
Samtidigt är det inte så stressigt heller. Jag har ju hela måndag på mig liksom...
Åh vad trevligt det är att skjuta upp saker!

För övrigt har jag blivit medlem i Joel Kinnaman-gruppen på Facebook nu, det känns mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0