Blondieinlägg?

Livet kretsar runt Chewbacca och uppsatsen nu, more or less. Herr C finns alltid där i bakgrunden, och jag önskar att jag kunde vara en bättre hemmastudent åt honom, men jag har inte orken... Jag hoppas att han stannar kvar ett litet tag till, för nog tror jag att C-uppsatsen (III-uppsatsen? ex-jobbet?) i vår blir både bättre och lättare.
Snart ska vi till London, och då tänker jag släppa uppsatsen i hela fyra dagar, hör och häpna! Tills dess får jag nog leva med uppsatsångest är jag rädd. Men London, åh London, som jag längtar!

För övrigt torkar vi svamp här hemma. Vi fick en hel liten lila påse av en viss fröken syster Jojo, så nu ligger det lite tidningar på hela diskbänken med svamp som håller på att skrumpna ihop. Man kan sammanfatta det som så att vi gillar torkade grejer. Mest chilli och svamp i och för sig, men ändå.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0