Topp fem

Imorgon får jag äntligen träffa en av mina topp fem killar någonsin igen. Jag ger er ingen rangordnad lista, men själva top five består av herr C, herr M (herr Cs bror, faktiskt), Andy, stronge herr R och herr S, såklart. Det finns en speciell lista över män, bara för att pappa, mina morbröder och en lärare från Liverpooltrakten ska få vara med på ett hörn. Men nu är det alltså en av killarna från topp fem jag ska träffa. En hint är att han är rödhårig, inte från Sverige och världens bästa låtsaswalesare.


Ett extra tips; det är inte Daffyd jag ska hänga med i helgen, men jag räknar med att träffa några only gays in the village.

Nu ska jag packa. Schlagerkjolen är förstås nedpackad, vi måste ju heja på England&Sverige som de patrioter är med, men resten är oklart. Det blir en sen packning framför ett avsnitt ett två av Frasier.

Schlagerkjolen, £10.87 på älskade Primark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0