För full på £1 drinks för att sova, för full för att skriva?

Egentligen är jag inte såååå full, men jag borde nog inte skriva ett nobeplrisvinnarinlägg. Därför skriver jag om Lunas, Rons och Hagrids äventyr i Wales!
Fröken Ingmar Groda/Grodan Bergman är förmodligen den person i världen jag har mest internskämt med. Det är dels namnet, dels "Eeliiin, jag älskar dig...", men också småsaker som salivtänderna, "Helena, I need to talk to you" och "du är lika långt borta som månen". Hon vet massor av mig, säkert lika mycket som herr C vet om mig, vid det här laget. Vi har träffats minst en gång om dagen (förutom när någon av oss varit sjuka), så det är inte så konstigt att vi går runt och kallar folk för hober och varandra för Luna och Hagrid. (Luna kommer från ett facebooktest, typ, och Hagrid tvingades jag döpa mig själv till efter att ha klumpat mig bland folk).
Nu har jag tappat bort mig helt, vad pratade jag om?
Jo! Rons, Hagrids och Lunas äventyr i Wales!
 R, H och L
(Vi var inte fulla hela tiden, som tur var, så bilden ovan knappast gör oss rättvisa...)

Jag kan inte med ord beskriva hur bra det var när vi tre blev...tre! Wales var helt enkelt allt vi hoppast på i England, och jag hatar fuckignjävla(pardonmyfrench!)HögskolanDalarna för att de inte har utbyte med Swansea. Jag och fröken Boll levde livet; gick ut, drack hemma, röstade på knasiga Suede (inte de gamla bandet utan hemlandet!) och kollade in vackra landskap och skumma får.
 Världens snackigaste får; "har du gott gräs därborta eller?"

Vi träffade roliga hober och killen som blev fullast den kvällen (fast alla förnekade det), fröken Boll glömde bort röksuget och blev röd om läpparna, samtidigt som hon passade på att blir halvt uppraggad av en bersgklättare. Jag nöjde mig med att skrika mig ont i halsen till The Killers (Mr. Brightside om ni måste veta) med en av de längre hoberna, den så kallade auschwitzhoben (eller anorexihoben beroende på hur politiskt okorrekt man vill vara) och svepa fullsöta Tashs drinkar. Kul hade vi, och mycket gott åt vi, såsom: crumpets, glass, Sunday roast, curry och massaor av crips rolls (på svenska: skorpor) från IKEA.
Det finns mycket mer att säga, men jag nöjer mig med att visa några bilder, för nu börjar fyllan dala, och jag borde sova för att orka prova massa skor imorgon.

  
  
Två ufon på Swansea-bussen, våra hober + två fyllon, Sunday roast, finaste bilden i Andys rum, mmmmcurry, gata i Swansea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0