Det första jag ska göra när jag kommer hem

När jag kommer hem till Dalarna igen, inte för att jag längtar så jag gråter, men lite längtar jag allt, är att tvätta. Jag HATAR tvättmaskinerna här. De är dåliga och lite äckliga och helt...muppiga.
Sedan ska jag gå några varv i lägenheten och njuta av ytan.
Sedan ska jag baka pizza.
Sedan ska jag stå i vårt sunkiga badrum och förundras över hur fint det är.
Sedan ska jag gå ut på balkongen och titta ut över Falun och säga Hej.

Lite så på ett ungefär ska min första vecka hemma se ut.
Plus Bruce-konserten i Stockholm dårå. Den blir också en rätt fin komma-hem-grej.


Kommentarer
Postat av: Toffs

Går även tvättmaskinerna i vänstervarv därborta?:)

2009-05-06 @ 11:28:19
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tycker din plan för hemkomsten låter mycket bra. Förstår det där med tvättmaskinerna, även om jag inte såg dem. Men bäst gillar jag att du kommer förundras över ditt o C:s sunkiga badrum. Fattar ju varför, liksom ;)

2009-05-06 @ 21:16:58
URL: http://uppdykande.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0