Änglar överallt

Ikväll var vi på vår sista bio här i England, eller ja, för en tid framöver. Vi gillar ju reklam, i alla fall här, så när vi första gången såg reklamen för The Boat that Rocked sa vi "ja den ska vi se!", och samma sak var det med Angels and Demons. Båda två gillade (jag älskar!) The Da Vinci Code, och dessutom var våra absluta gemensamma favoriter Stellan och Ewan med i filmen (jag tokgillar Tompa Hanks med, fröken Ingmar Boll ställer sig mer neutral).
Och ja. Vi älskade (jag gjorde då det!) den! Den var spännande (ett tag trodde jag att Robert Lagdon skulle bajsa på sig, bara för att jag skulle gjort det, men han är tydligen lite kallare än jag), väldigt snygg (skadad Ewan, Rom, Vatikanen!), och både klurig och lite smårolig ("this is disappointing"). Så ja, det är en av de bättre vi sett här! (4. Duplicity - skitfilm, 2. The Curious Case of Benjamin Button - mmmm, 2. The Boat that Rocked - bra skådespelare, bra musik!, 1. Angels and Demons - superduperbra. I alla fall ser listan ut så just nu. Kan inte riktigt välja mellan de två i mitten.)

Idag tog jag ännu ett steg närmare en 80talsklädstil.

  
Back to the Future och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0