Will you marry me?

Om jag fick skulle jag gifta mig med Mia och Klara. Måste jag absolut välja väljer jag lätt Klara, men helst vill jag absolut inte välja. Jag kan ha SVT Play som bestmans (eller brudtärnor eller vad det nu heter), som tack för att de låter mig se dessa underbara kvinnor fast jag inte är i Sverige.
Avsnitt fem var så roligt att jag dog litegrann innombords tror jag, av skratt och lycka förstås. Scenen när Daniel kommer hem och Mia säger åt han att skynda sig är obetalbar. "Jamen jag måste ju visa Klara hur du gör med näsan när du skämms för mig." Hur kommer man på såna saker? Och att Klara sitter helt cool i hans "balla" fönsterglasögon. Ha! I detta avsnittet skrattade de nog lite åt sig själva, för man kan se de där klassiska Hipp Hipp-leendena (alltså såna små smajl som Anders och Johan la sig till med ibland när de skrattade för mycket inombords åt sina egan scener, se speciellt stridsvagnsscenen i säsong 1).

Nu har jag snart myth class, det är inte på långa vägar lika kul som Mia och Klara. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0