Soooooommaaaaar

Jag vill officellt ha sommar nu. Inte för att jag längtar hem. Inte för att jag vill ha värme. Inte för att jag vill jobba på kära gamla mataffären... Nej, för att i sommar ska vi anatgligen på Peace&Love, såklart, det är ju så nära! Lasse W ska spela x antal gånger (haha!), Håkan H kommer tillbaka efter många önskemål och så kommer knasige Pete Doherty (jag älskar honom i The Libertines, så han vill jag se!).  Hoppas bara vädret är fint så jag får flanera där precis så mycket som jag önskar utan att bli tokblöt.
Sedan ska vi snartsnart boka resa till Bejing. Jag älskade den staden, mer än jag älskade London, och hoppas att jag kommer fortsätta älska den när vi träffas igen. Shoppa som en galning ska jag göra, och titta på tusenåriga farbröder i en grav tänker jag också se till att göra. (Googla det om ni inte förstå vilken armé jag talar om.)

Men back till nuet. Jag måste skriva en uppsats om grekiska gudar. Är det konstigt att man längtar bort nån gång...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0