Prov

När man har prov imorgon behöver man väl inte sova tidigt ikväll? För det tror jag inte är möjligt. Jag är nervös och orolig och en smula rädd, mest för vår lärare. Jag menar, hon är rolig och så men verkar ganska sträng. Hua.

Jag ska föröska läsa, inte till provet, men bara lite litteratur, och drömma om en varm dusch med mycket schampo (mitt hår är extremt otvättat). Jag funderar dessutom på att köpa en tonig, alternativet billig, och dra i den i håret snart, för nu ser det för täskigt ut.

Och. Klart man får gilla turtles! Även om man inte har bröder. För det gjorde jag! Jag tycket Michelangelo var ballast, det var han som kom med fräcka kommentarer hela tiden (om jag minns rätt). Jag tror att han åt mest pizza av de fyra små sköldpaddorna, och som alla vet är det precis det en flicka letar efter i sin drömprins. Och jag måste säga det, jagälskar Wkipedia för all onödig info om dem! (Klicka på turtles eller Michelangelo om ni inte orkar gå till wiki på det gamla vanliga sättet.) Och ja just ja, youtube är också helt okej. (Fast låten var sämre än jag mindes den, men det är ju inte youtubes fel.)


 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till på provet! :)

2009-03-04 @ 10:17:02
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: Toffs

Har vinkat till Freddan idag, det strulade till sig och jag var en minut sen till seminariet idag, så jag jagade upp stackars Christine och hon sprang i sin tur in till Freddan och frågade vart Julie m.fl hade tagit vägen...hej och hå vilken rörig morgon...och högskolan är crowded med en massa företagsmänniskor, det är Propellern idag...så man kommer knappt fram... Jaja, det var väl en liten uppdatering only for you om vilken helknasig dag jag haft hittills...:-)

2009-03-04 @ 12:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0