Moses vs. Kalle Stropp

Nu lägger jag ner. Är ganska nöjd med mig själv, på alla sätt och vis. Ibland är man det! Ibland gillar man det arbete man gjort, de ord man fått på pränt, och det utseende man har. Jag tror bestämt det var lite självförtroende iblandat i den där hårfärgen från ASDA!
Nu ska jag vara intellektuell och läsa dikter innan jag hetssomnar. (Det är jobbigt att tvätta massa tvätt, plugga och prova nya fikaställen...)

Ibland längtar jag tillbaka till en tid då Kalle Stropp var den coolaste litterära figuren jag visste. Men hey, egentligen spelar det ingen roll, för Äventyret när de ska rädda kotteskogen är fortfarande en av de bästa filmer jag sett, och definitivt det mest spännande äventyret sen Moses tog sitt folk ut ur Egypten genom Röda Havet (jaa, jag är insnöad på myths nuförtiden).


Plåtniklas in action!

HÄR finns en massa mer! Börja HÄR! Jag ska nog kolla på det imorn. Kanske med en påse pocorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0