I don't feel like dancing

Det verkar som att många bloggare vill ha bilder både i sina egna skapelser och de andra bloggar de läser. Bilder hit och bilder dit. Jag har inte bestämt mig om det är bra eller inte. Det är tråkigt att inte ORDEN värderas så högt, att det alltid ska vara många bilder (helst på kläder), men att just orden inte spelar så stor roll. Samtidigt är det ju bra, bilder får ju igång fantasin på ett annorlunda vis än ord gör.

Nåväl. Jag har en kjol som jag vill dansa i. Lite såhär ser den ut:


En kjol från den fantastiska affären Primark


Nu till något viktigare.
Pandor är fina djur, som det tyvärr inte finns så många kvar av. Därför tänkte jag stödja dem genom att visa en fin liten video. (En video kräver nästan inga ord alls, det är oftast dåligt, men bra ikväll då jag börjar bli trött.) Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo, det stämmer bra det. Jag hade en bra relation både med mormor och farmor :) Det föll sig väl ganska naturligt tror jag, när farfar dog innan jag föddes och morfar när jag var 5 år, så jag har bara något enstaka minne av homom. De blev väldigt gamla både mormor o farmor, så det känns helt ok att har fått gå bort båda två, men det kändes väldigt jobbigt när det hände naturligtvis.

Håller med dig om vuxenkänslan, det känns så på något vis!



Så söt Panda förresten! :)

2009-03-06 @ 09:01:02
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: Toffs

Snygg kjol pärlan! Jag gav upp det postmoderna modebloggandet, kändes inte särskilt spännande...:-)

2009-03-06 @ 13:05:01
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Elin

Gullig panda :) Trevlig helg!

2009-03-06 @ 13:09:13
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken häftig kjol !! :D

2009-03-06 @ 13:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0