Det där med korridorer...

Imorse var spisen sådär tokäcklig igen. Jag aaaaantar att det är vår kära fröken Jättefransk bredvid som återigen glömt att städa. Hon suger för övrigt på att laga mat, hon bränner till och med pasta... Jag var i alla fall "tvungen" att skrubba spisen, för lets face it, jag hatar smuts. jag tackar min mamma för det, hon är rätt renlig av sig.
Menmen. Det är okej att ta hand om andras smuts när det är fredag, solen skiner och det verkar bli en allmänt behanglig dag.
Min all-time-hihg favoritlärare, han ajg har i filmkursen, han med långt böljande, lockigt grått hår, hade tydligen kommit på ett sätt att få folk (ett visst folk som alltid tjattrar) att sluta prata under kursen fröken Ingmar Bergman hade igår´; han går helt enkelt och sätter sig bredvid dem. Det är ju klockrent.

Nog om detta.
Nästa vecka kommer Andypandy hit för en kväll, det ska bli kul! Jag planerar redan vad jag ska ha på mig. Inte konstigt kanske eftersom jag har två nya klänningar och en kjol som aldrig är använda. (Jag är stolt ägare av dragkedjeklänningen från H&M, modell lila. Den är jättefin!)
Imrogon blir det med största sannolikhet shopping i Englands näst största stad (Birmingham, något vi inte alls trodde var möjligt), om vi inte bestämmer os att sightseea i Dudley förstå. Glass ute blir det nog var vi än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0