Danskampen

Häromkvällen postade jag ännu ett klipp fårn den där listan, ett jag tyckte passade då. Idag, nu såhär på fredagskvisten, tycker jag ett till dansklipp passar, för att fortsätta danstemat som i alla fall fick fröken T (nej inte Toffs även om hon bergis uppskattade det också) ett lite glatt humör.
here it is; the evolution of dance!



Nog för jag blir sjuuukt sugen på att dansa efter att ha sett den video, men ikväll blir det bara en biblioteksfilm och popcorn. Möjligtvis en joggingtur (men det ser inte så ut) innan, helt enkelt för att komma i min nya favoritkjol i fortsättningen. (Jag kanske har på mig kjolen, bara för att fånga känslan liksom hehe.)

För övrigt har jag lånat en bok som heter Mythology for dummies, och vet ni vad? Den finns med på kurslitteraturelistan. I love England!

Kommentarer
Postat av: Toffs

Jodå, även jag är förtjust i denne coole dansare, har nog inte skrattat så gott åt dans som första gången jag såg honom, han är ju fenomenal :-)

2009-03-08 @ 21:18:27
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0