Alles gut?

Vardagen är här igen, efter en vecka då jag nästan tyckt att Wolverhampton, England är lite exotiskt. LITE, inte mycket. Som vanligt när man är ute på resande fot nöjer man sig aldrig, i alla fall inte jag. Kanske har det att göra med alla man (jag) träffar, de som varit här&där och kan tipsa om hit&dit. Jag är rätt dum och nöjer mig sällan med vad jag har, tyvärr, därför drömmer jag nu (istället för att plugga hårt som jag lovade mig själv att jag skulle göra) om nya, spännande ställen artt åka till. Eller varför inte gamla, som sköna Beunos Aires, där vi var alldeles för få dagar! (Hittade en gammal bloggfavorit som nyss varit där.)
Nästa vecka kommer i alla fall fröken P, och då ska vi med största sannolikhet åka till London. Och det, mina vänner, är ju alltid något!

Idag blir det annars plugg; lite läsa, lite skriva, och lite allmänt fixa.  Jag har insett att jag inte behöver tokstressa, men det är bra om jag ligger i denna vecka, såklart. Kanske kanske kanske hinner jag njuta av vårvädret här, en liten runda i parken kan nog behövas efter alla pints som råkade slinka ner förra veckan... Solen skiner här, fåglarna kvittrar som besatta, och min dator säger att det är tre grader varmt ute, plus strålande sol såklart.

Nu ska jag kolla facebook och bli avundsjuk på alla äventyr alla andra haft i helgen. Sånt är jag bra på, att jämför mig med andra och må lite sådär halvtaskigt över min egen instats.
Fröken P, skynda dig hit!


Kommentarer
Postat av: Toffs

haha, jämfört med mig så är det du som är äventyrlig..kram på dej!!!

2009-03-02 @ 19:07:59
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0