P&L

Jag är lite trött idag, men det är helt okej, för anledningen är kära Peace&Love som just nu håller på i vår mycket kriminella (?) grannstad.
Höjdpunkter so far: Keane's Everybody's Changing, Turbonegros mellansnack ("ni har ju mycket kriminelle element här i Sverige; Farbror Melker, Tengil och...Olof Palme..."), Winnerbäcks Elegi, att Pete Doherty faktiskt lyckades stå på scenen i hela 40 minuter (fast han ville gå av efter 20 minuter, den lille pajasen), Thåströms enerrgi och att Winnerbäck avslutat med Kom ihåg mig på båda hans spelningar (kan den få avsluta ikväll också tro?). Vi har hunnit med mycket annat också, men det var nästan det allra bästa.
Ikväll tror jag Håkan H blir höjdpunkten. Jag är sjukligt laddad!

Igår dog ju Micheal (eller Mike, som man kan välja att kalla honom, men det är inte så vanligt), och det känns konstigt. Jag lyssnar på Earth Song, ryser och minns honom litegrann. Det är sorgligt att det blev som det blev, men han gjorde en del bra låtar i alla fall. Turbonegros sångrae föreslog för övrigt en tyst moon walk-minut igår. Det var både fint och roligt.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Hoppas att ni har det skönt i hettan, vi har smyglyssnat på Jerkas spelning...det var BRA! men fan vad det är skräpigt. det är nog det mest kriminella i stan nu...:)

2009-06-27 @ 22:21:58
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0