Minneslapp till oss

Jag läste just en bekantings blogg, han skrev att han missade en tågluff för att han måste skicka in visumansökan för Nya Zeeland-studier (jaa, jag hatar honom, självklart) och kom på att jag MÅSTE komma ihåg att säga det här till mig själv och herr C när jag återigen är nära mitt pass:
SKICKA IN VISUMANSÖKAN TILL KINA! (Eller ja, till en ambasad eller nåt, som har med Kina att göra... Du fattar.)

Sådär jag. Note to self, där self tydligen är lätt ålderssenil, eller något liknande.


Kommentarer
Postat av: C

Visum ansökningspapper ligger hemma på köksbordet och väntar redan. Till skillnad från dig har jag inte drabbats av åldersdemens än...



Sedan i helgen ska vi beställa hotell. Tror jag har 2st bra att välja på. Se länk han bor på ett av hotellen jag tittat på.

2009-06-11 @ 10:17:29
URL: http://kristeribeijing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0