Ansvar

Chefen, den riktige, och fruktchefen har fått sommarknäpp i år och bestämt att jag ska vara ansvarig för fruktavdelningen i sommar. Det känns lite otäckt, med allt ansvar och så... Men kul också, måste jag väl säga. Jag säger "måste väl", för de flesta som känner mig vet att min pappa och mamma är jätteansvariga för ett ICA, och jag tycker inte alls det verkar kul. Jag vill ha lagom mycket ansvar, eller frihet, och jag vete fåglarna om beställa frukt i fyra veckor är lagom mycket ansvar/firhet. Vi får se om jag överlever.

Men vet ni? Om typ en månad har jag nästan, nästan jobbat klart och kan se fram emot en liten flygning över Asien till en av mina favoritstäder (de andra är ju som bekant Edinburgh, Liverpool och Buenos Aires), älskade Beijing. Jag är nästan, nästan lite avundsjuk på mig själv.
Vi ska shoppa i Beijing, och sedan kolla på terrakottaarmén i Xian. Det ska vara ballt har jag hört från säkra källor (som just nu ligger i soffan och kollar på U21-EM och skriker något om byte). Vi ska även kolla in stendöde Mao, eftersom man ju kan det, galet nog.



 Den stendöde Mao...

Och just det, nästa vecka är det Peace&Love. Det blir nog fint det tror jag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är så skön i dina kommentarer och din livsfilosofi. "Jätteansvarig över ett ICA", jo, jag tackar jag! Det är det minsta man kan säga. Ses snart!! =)

2009-06-17 @ 12:18:18
URL: http://uppdykande.blogspot.com
Postat av: Toffs

Tja snygging!



Fika någon dag till veckan då du inte är fullt upptagen med att peaca och lova...?



Är liiiiiiite avis på dig som ska åka så långt bort och se dig omkring...men jag är säker på att du får skoj!



Krams

2009-06-19 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0